רוצים את המשכנתא הטובה ביותר בתנאים שמתאימים לכם?

כדאי שתגיעו לבנק מוכנים ובעמדת כוח. ולכן אתם צריכים יועץ משכנתאות עם יתרון תחרותי! שמי ענת מזור, ואני כלכלנית משנת 2000, וקרוב ל 20 שנים בענף הנדל"ן. יועצת משכנתאות מוסמכת משנת 2018, בעלת קשרים חזקים במערכת הבנקאית , וחברה בהתאחדות יועצי המשכנתאות. מלווה אתכם לכל אורך הדרך עד להשגת המשכנתא המשתלמת ביותר והמותאמת בדיוק עבורכם.

בימינו, כולם כבר מבינים שתהליך רכישת דירה ולקיחת משכנתא הפך לתהליך מורכב ומאתגר.

גם אם יש לכם ידע בסיסי, ואתם יודעים פחות או יותר באיזה סכום אתם מתכוונים לרכוש דירה וכמה משכנתא תצטרכו, חשוב מאוד שתקבלו ייעוץ משכנתאות מקצועי וליווי אישי לטובת הצלחת התהליך.

מחשבון משכנתא לא מספיק?

זה בסדר לגשש בהתחלה דרך מחשבוני משכנתא שקיימים ברשת, גם פה באתר תמצאו מחשבון משכנתא בתפריט הראשי.

אבל זה ממש רחוק מלהיות מספיק.

הרי לא מדובר רק על כמה יעמוד ההחזר החודשי ולכמה שנים תפרסו את המשכנתא.

מדובר באחת העסקאות הגדולות והחשובות ביותר שתעשו בחיים, וכשאתם לוקחים אחריות על הכסף שלכם, אתם צריכים לעשות את המקסימום כדי לתכנן את המהלך הזה הכי נכון והכי מותאם עבורכם, ולהשיג את התנאים הטובים ביותר.

מחשבון משכנתא לא יענה לכם על הצורך הזה, הוא יכול לתת לכם סדרי גודל לפי כללי אצבע, לא מעבר לכך.

הישארו עם יד על הדופק

לא פחות חשוב מתכנון מוקדם והשגת המשכנתא הטובה ביותר, כדאי שתדעו שאתם צריכים לנהל את ההתחייבות הזו שנקראת משכנתא כמו שאתם צריכים לנהל כספים אחרים שחשובים לכם למשל את כספי הפנסיה, החסכונות השונים ומהצד השני את ההוצאות הגדולות בתקציב המשפחתי.

לכן גם את המשכנתא חשוב לנהל לאורך השנים, להיות במעקב, עם יד על הדופק ובתקופות ששוק המשכנתאות מאפשר זאת, גם לבדוק כדאיות למיחזור המשכנתא שלכם לתנאים טובים יותר תוך התאמה לצרכים החדשים שיהיו לכם.

כל מהלך כזה, של בחירת המשכנתא הנכונה ביותר עבורכם, השגת התנאים הטובים ביותר ומיחזור המשכנתא בעת הצורך, יכול להביא לכם לחיסכון של מאות אלפי שקלים בעלות הכוללת שתשלמו לאורך השנים לבנק.

הבנקאי בבנק הוא לא יועץ?

כשאתם מבינים שמדובר בהרבה מאוד כסף ובתהליך שמצריך הרבה מאוד ניסיון, ידע וקשרים, כדאי שתתנו לאיש מקצוע שזו המומחיות שלו להשיג את הטוב ביותר עבורכם.

זהו בדיוק תפקידו של יועץ המשכנתאות שלכם.

הבנקאי? תפקידו לשמור על האינטרסים של הבנק, וזה בסדר גמור.

יועץ המשכנתאות אינו עובד בבנק, אינו נמדד או מתוגמל על ידי הבנק.

אתם הלקוחות שלו ועל האינטרסים שלכם הוא צריך לשמור. הוא עובד עבורכם!

אז איך מתחילים?

תהליך ייעוץ משכנתאות מקצועי ונכון יתחיל עוד בשלב התכנון והמחשבה שלכם לרכוש נכס.

היועץ ימפה את הצרכים שלכם, את מקורות ההון שלכם, יבין את יכולות ההחזר, את התכניות העתידיות, ובהתאם לכך ויחד איתכם יגדיר את תכנית העבודה איתה תצאו לדרך.

בהתאם לתקציב שהגדרתם יחד, אתם תחפשו את הנכס המתאים ביותר במקביל לכך שהוא יגיש אתכם לבנקים השונים ויוציא עבורכם אישורים עקרוניים כדי לתת לכם אור ירוק לחתימת החוזה.

חשוב שתשתפו אותו באיזה סוג נכס מצאתם, ואז הוא יוכל להמליץ לכם מניסיונו האם כדאי לכם לבצע שמאות מוקדמת טרם החתימה על החוזה, וזאת על מנת למנוע בעיות שיכולות לעלות בהמשך בגלל מורכבויות שונות.

לאחר שתחתמו על חוזה הרכישה, הוא יבנה עבורכם מספר תמהילי משכנתא (הרכבי משכנתא) שמתאימים לכם בהתאם למיפוי הצרכים שביצע בהתחלה, וינהל משא ומתן עם הבנקים הרלוונטיים ביותר עבורכם ובהתאם לסוג העסקה. כמובן בשקיפות מלאה מולכם.

לאחר שימליץ לכם על המשכנתא הזולה והטובה ביותר מבין ההצעות שקיבל, הוא יפתח עבורכם תיק משכנתא באותו בנק נבחר, ילווה אתכם בחתימות על המשכנתא, ילווה אתכם בתהליך שלאחריו שנקרא בטחונות, ויהיה שם עבורכם עד לשחרור כל כספי המשכנתא.

אתם לא לבד מול הבנק!

ייעוץ משכנתאות זה באמת משמעותי?

כן, בהחלט, זה באמת משמעותי. עם יועץ המשכנתאות שלכם, אתם בעמדת כוח מול הבנק מפני שליועץ שלכם יש כוח קנייה הרבה יותר גדול מאשר ללקוח בודד.

לקוח בודד לוקח משכנתא פעם, פעמיים, שלוש פעמים בחיים.

יועץ משכנתאות לוקח משכנתאות כל חודש, מגיש תיקים ומנהל משא ומתן מול הבנקים כל יום.

כוח הקנייה שלו הרבה יותר גדול.

יועץ שעובד מול כל הבנקים, יודע בכל זמן נתון מי הבנק הכי מתאים עבורכם ומי הכי זול באותו תקופה.

יועץ משכנתאות מכיר את כל עולם המימון, מדבר את אותה השפה של הבנקאי, הוא מעורה בכל השינויים בענף המשכנתאות וזאת במטרה לדעת איך הכי נכון להתמודד עם כל סוג של עסקה בצורה המיטבית.

יועץ משכנתאות ימצא לכם פתרונות לעסקאות מורכבות.
וכפי שכבר הבנתם עד כה, הוא יחסוך לכם הרבה מאוד זמן, ימנע מכם מתחים מיותרים, ילווה אתכם לעסקת נדל"ן מוצלחת וכמובן יחסוך לכם הרבה מאוד כסף.

אז הבנתם שתהליך ייעוץ משכנתאות הוא הכרחי, אז איך לבחור יועץ משכנתאות מומלץ?

הנה כמה דגשים והצ'ק ליסט שאסור לכם לפספס>>

לשיחת ייעוץ ללא התחייבות מלאו פרטים ואחזור אליכם בהקדם